TERMENI ȘI CONDIȚII
quadrofixing s.r.o.
TCG quadrofixing.ro
Termeni și condiții generale
Contractul încheiat pe baza prezentului document nu va fi înregistrat (nu va fi ulterior
accesibil la o dată ulterioară, încheierea contractului este evidențiată de datele comenzii), nu este
nu este un contract scris,
este scris în limba maghiară, nu face referire la un cod de conduită. Funcționarea magazinului online,
procesul de comandă și de livrare al magazinului, datele de
detaliile de contact furnizate.
Prezentele TCG se aplică site-ului web al prestatorului de servicii (https://quadrofixing.ro) și subdomeniilor
și sub-site-urilor acestuia. Prezentele TCG sunt disponibile permanent (și pot fi descărcate),
Definiții:
Utilizator: Orice persoană fizică sau juridică sau entitate care este un Furnizor de servicii
furnizor de servicii, încheie un contract cu furnizorul de servicii.
Consumator: un Utilizator care, în cadrul profesiei sale, al unei activități independente sau al unei afaceri
Utilizator.
Afacere: o persoană fizică care acționează în cadrul profesiei sale, al activității sale independente sau al activității
afacere.
Furnizor de servicii: o persoană care furnizează un serviciu al societății informaționale
o persoană fizică sau juridică sau o entitate fără personalitate juridică, care este
serviciu utilizatorului, care încheie un contract cu utilizatorul.
Tabelul de conținut
- DETALII PRIVIND FURNIZORUL: ....................................................................................................................... 3
- DISPOZIȚII DE BAZĂ: ....................................................................................................... 5
- ÎNREGISTRARE / CUMPĂRARE ............................................................................................................ 6
- GAMA DE PRODUSE ȘI SERVICII DISPONIBILE PENTRU CUMPĂRARE ȘI PREȚURI ............ 7
- CUM SĂ COMANDAȚI ............................................................................................................................. 8
- PROCESAREA ȘI ÎNDEPLINIREA COMENZILOR .......................................... 10
- DREPTUL DE RETRAGERE ........................................................................................................................................ 12
- GARANȚIE ........................................................................................................................................ 16
- PROCEDURA ÎN CAZUL UNEI CERERI DE GARANȚIE ............................................ 20
- DISPOZIȚII DIVERSE ........................................................................................................... 21
- GESTIONAREA RECLAMAȚIILOR ........................................................................................................... 22
- DREPTURI DE AUTOR ................................................................................................................................. 25
- PROTECȚIA DATELOR ................................................................................................................................... 26
Model de notificare de retragere ..................................................................................................................... 27
- DETALII PRIVIND FURNIZORUL:
Numele furnizorului de servicii: Quadrofixing s.r.o.
Quadrofixing. sediul social al furnizorului de servicii (și locul plângerii): 92553 Pata, Slovacia,
Hlohovecká 850.
Datele de contact ale furnizorului de servicii, pentru contactarea clienților,
adresa pentru contactarea furnizorilor de servicii: info@quadrofixing.ro
Numărul de înregistrare al societății/numărul de înregistrare al prestatorului: 31 388 728
Numărul de identificare fiscală al prestatorului: SK2020837313
Numele autorității de înregistrare/autorizației de autorizare și numărul autorizației (dacă este cazul)
dacă este disponibil): Okresný súd Trnava, număr Beté: 17696/T
Numărul de telefon al operatorului: +36 70 791 5760
Limba contractului: maghiară
Numele, adresa, adresa de e-mail a furnizorului de găzduire:
VISS s.r.o.
Slovinec 63 84107
Bratislava Slovenská republika
E-mail: info@clickeshop.sk
Web: https://clickeshop.sk/
- DISPOZIȚII DE BAZĂ:
2.1.
Prezentul acord și interpretarea termenilor și condițiilor prezente sunt reglementate de legislația maghiară, în special de Codul civil al Ungariei.
Codul civil 2013, Legea V din 2013 privind Codul civil („Codul civil”) și Codul civil maghiar privind comerțul electronic („ECC”).
servicii, anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic, servicii ale societății informaționale
CVIII din 2001 (Elker. tv.), și dispozițiile din Legea privind protecția consumatorilor și
(26.II.) al Guvernului Republicii Ungaria privind normele detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi.
Regulamentul (CE) nr. 45/2001 al Parlamentului European și al Consiliului din . Pentru produsele speciale, legislația sectorială relevantă
se aplică dispozițiile dispozițiilor sectoriale sectoriale relevante. Dispozițiile obligatorii ale legislației relevante sunt prevăzute în
se aplică, de asemenea, părților, fără nicio stipulație specială.
2.2.
vor rămâne în vigoare până la anulare. Orice modificare a prezentelor CGV va fi publicată de furnizorul de servicii pe site-ul web și va fi pusă la dispoziția publicului pe
Utilizatorii care s-au înregistrat și/sau au achiziționat deja serviciul vor fi informați cu privire la modificări prin e-mail.
prin e-mail. Modificările nu afectează contractele încheiate anterior, și anume
Modificările nu au efect retroactiv.
2.3.
parte a site-ului web, conținutul acestuia și difuzarea site-ului web fac obiectul tuturor drepturilor rezervate de prestator.
site-ul web și difuzarea site-ului web. Este interzisă utilizarea conținutului site-ului web sau a oricărei părți a acestuia
Este interzisă descărcarea, stocarea electronică, prelucrarea sau vânzarea oricărei părți a site-ului web sau a oricărei părți a acestuia.
acordul scris al Prestatorului.
2.4. Prestatorul de servicii nu este răspunzător pentru conținutul site-ului web care nu are legătură cu prestatorul de servicii.
vânzarea de produse publicate pe alte site-uri web care nu sunt operate de Prestator
2.5. Prestatorul de servicii nu este răspunzător pentru niciun prejudiciu cauzat de utilizarea serviciilor oferite de prestator.
- ÎNREGISTRARE / CUMPĂRARE
3.1,
În cazul datelor false sau al datelor care pot fi legate de o altă persoană, contractul electronic rezultat va fi reziliat de către
În cazul în care contractul electronic rezultat se dovedește a fi incorect în cazul utilizării unui contract electronic fals. O contestație reușită
(reușită), contractul va fi nul de la data încheierii sale
sau, dacă disimulează un alt contract, drepturile și obligațiile părților și
obligațiile părților vor fi evaluate pe baza contractului deghizat.
3.2.
date incorecte sau inexacte sau pentru orice alte probleme sau erori
erori sau defecțiuni. Cu toate acestea, furnizorul de servicii va informa clientul cu privire la orice
Utilizatorilor că orice erori sau omisiuni în livrarea de bunuri sau servicii
datele introduse incorect pot fi corectate în comandă, astfel încât
facturarea și livrarea să nu fie împiedicate.
3.3.
își uită parola, sau dacă parola nu este pusă la dispoziția persoanelor neautorizate de către orice
(dacă există înregistrare pe site).
- PRODUSE ȘI SERVICII DISPONIBILE PENTRU CUMPĂRARE
DOMENIU DE APLICARE ȘI PREȚURI
4.1.
(în unele cazuri prin telefon). Prețurile afișate pentru produse sunt
sunt în HUF, prețuri brute (adică includ TVA legală de 27%,
sau, dacă Furnizorul facturează fără TVA, prețurile reprezintă sumele de plătit),
dar nu includ taxele pentru livrare și plată. Separat
costurile de ambalare - nu se percep, cu excepția cazului în care utilizatorul a comandat ambalaje ornamentale sau
sau alte ambalaje speciale.
4.2.
descrierea produselor și va afișa o fotografie a produselor (dacă este posibil).
4.3.
Utilizatorii promoției și durata exactă a acesteia. Furnizorul de servicii va informa Clientul cu privire la prețurile ofertelor promoționale
prețul de vânzare al produselor și perioada de vânzare a produselor și
prețurile unitare și normele detaliate de indicare a prețurilor serviciilor.
4/2009 (I. 30.) NFGM-SZMM.
4.4.
Webshop, sau dacă eroarea de sistem determină apariția unui preț „0” Ft sau „1” Ft pe
preț, prestatorul de servicii nu va fi obligat să confirme comanda la prețul incorect, ci
să respingă oferta și să ofere prețul corect
prețul corect, în cunoștința căruia Utilizatorul are dreptul de a nu accepta
oferta revizuită. Prețul incorect înseamnă un preț la care contractantul nu are
voința contractuală de a încheia contractul. Codul civil
2013 (Codul civil), contractul este încheiat pe baza exprimării reciproce și
exprimarea reciprocă și consensuală a ambelor părți. În cazul în care părțile nu pot conveni asupra
termenii contractului, adică nu există o exprimare reciprocă și
exprimarea reciprocă și consensuală a voinței părților, nu poate exista
un contract valabil, din care să rezulte drepturi și obligații.
- PROCEDURA DE COMANDĂ
5.1.
înregistrarea sau începerea cumpărăturilor fără înregistrare.
5.2.
5.3. Utilizatorul poate în orice moment
poate vizualiza în orice moment conținutul coșului făcând clic pe pictograma „coș”.
5.4.
Dacă nu doriți să achiziționați un produs, puteți verifica numărul de articole pe care doriți să le achiziționați. Faceți clic pe pictograma „șterge - X” pentru a șterge conținutul coșului.
Pentru a finaliza cantitatea, faceți clic pe pictograma „+/-”.
5.5. Utilizatorul introduce adresa de livrare și apoi metoda de livrare/plată, care
Tipurile de plată și de livrare sunt următoarele:
5.5.1 Metode de plată:
5.5.9. Plata la livrare: în cazul în care produsul comandat este livrat prin serviciul de curierat, sau
5.5.10. Dacă produsul comandat este livrat prin serviciu de curierat sau de coletărie, utilizatorul poate plăti costurile de livrare prin
Dacă produsul este livrat la curier sau la punctul de coletărie, Utilizatorul are opțiunea de a plăti suma totală a comenzii în numerar,
sau prin card de credit la primirea produsului (produselor) comandat(e).
Prin transfer bancar.
Clientul trebuie să transfere plata pentru produsele comandate în contul bancar indicat în e-mailul de confirmare în termen de 3 zile. Suma va fi plătită de furnizor
Utilizatorul este îndreptățit să primească produsul (produsele) la plata sumei în
în modul specificat de către Utilizator.
5.5.2 Costurile de livrare (sume brute):
DPD 1 950 Ft
Comenzile de peste 39 500 HUF sunt gratuite.
MPL 3 150 Ft
Pentru ambele companii de curierat: + 395 Ft
5.6.
(5.5.1) Toate costurile sunt incluse. Utilizatorul este supus dispozițiilor din Codul civil. 6:127 din Codul civil fără întârziere.
Utilizatorul este obligat să verifice dacă calitatea și cantitatea produsului (produselor) comandat(e)
este adecvată. Livrarea produsului (produselor) se face în zilele lucrătoare între orele 8:00 și 17:00
între orele 8:00 și 8:00.
5.7.
buton pentru a trimite comanda, dar înainte de a face acest lucru trebuie să
verificați datele furnizate sau trimiteți un comentariu împreună cu comanda,
sau să ne trimiteți un e-mail pentru a ne indica orice alte dorințe pe care le aveți cu privire la comanda dumneavoastră.
5.8.
Regulamentul (UE) nr. 45/2014 și alte condiții (de exemplu, § 20), plata comenzii este acceptată de client.
obligația ia naștere odată cu comanda.
5.9.
În orice caz, înainte de finalizarea procesului de introducere a datelor, utilizatorul poate reveni la faza anterioară, unde poate corecta erorile de introducere.
Înainte de a continua procesul de comandă, utilizatorul poate corecta mai întâi datele înainte de a introduce comanda. În detaliu.
Înainte de procesul de comandă, puteți vizualiza și modifica conținutul coșului de cumpărături, dacă acesta nu este cel pe care l-ați comandat.
coloana cantitate, puteți modifica cantitatea din coșul de cumpărături.
Dacă cantitatea din coș nu este indicată în câmpul de introducere a comenzii, utilizatorul poate introduce numărul de bucăți din cantitatea care urmează să fie comandată.
Dacă Utilizatorul dorește să șteargă produsele din coșul de cumpărături, poate face acest lucru prin
butonul „X” „șterge”. În timpul procesului de comandă, Utilizatorul va putea
posibilitatea de a corecta/șterge datele introduse. Utilizatorul are posibilitatea de a
de a solicita corectarea oricăror erori prin telefon sau e-mail după plasarea comenzii.
e-mail.
5.10. Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare după trimiterea comenzii.
Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare. Dacă această confirmare este primită după ce Utilizatorul a trimis comanda sa
într-un termen rezonabil, în funcție de natura serviciului, dar nu mai târziu de 48 de ore de la data
ore, se consideră că utilizatorul este legat de ofertă sau că și-a retras oferta.
Comanda și confirmarea acesteia se consideră a fi fost
se consideră că au fost primite de furnizorul de servicii sau de utilizator,
atunci când acestea devin disponibile pentru utilizator. Prestatorul de servicii exclude dreptul de confirmare
răspundere în cazul în care confirmarea nu este primită la timp deoarece utilizatorul
a furnizat o adresă de e-mail incorectă în timpul înregistrării sau a utilizat spațiul de găzduire asociat contului său
este în imposibilitatea de a primi un mesaj din cauza unei saturații a contului.
5.11. Utilizatorul recunoaște că confirmarea menționată la punctul anterior
este doar o confirmare automată și nu constituie un contract. Contractul este atunci
Contractul este încheiat atunci când furnizorul de servicii confirmă confirmarea automată
confirmarea la punctul menționat anterior, furnizorul de servicii notifică utilizatorului comanda într-un nou e-mail.
detaliile comenzii și execuția preconizată a acesteia.
- PROCESAREA COMENZILOR ȘI
SOLUȚIONARE
6.1. Prelucrarea comenzii
procesarea comenzii, este posibilă procesarea comenzii în afara
comandă, dacă aceasta este plasată după încheierea programului de lucru, următoarea
va fi procesată în următoarea zi lucrătoare. În toate cazurile, prestatorul de servicii trimite comanda prin mijloace electronice
confirmă prin mijloace electronice când poate îndeplini comanda.
6.2.
a contractului.
6.3.
6.6.1. Clientul este obligat să plătească prețul de cumpărare și să preia livrarea bunurilor.
6.4. În cazul în care vânzătorul este o întreprindere și cumpărătorul este un consumator, iar vânzătorul se angajează să livreze bunurile cumpărătorului, cumpărătorul va
cumpărătorului, riscul de pierdere sau de deteriorare trece la cumpărător atunci când cumpărătorul sau
terța parte desemnată de acesta intră în posesia bunurilor. Riscul de pierdere sau de deteriorare este transferat
transportatorului, dacă transportatorul a fost angajat de cumpărător, cu condiția ca transportatorul
nu a fost recomandat de vânzător.
6.5. În cazul unei întârzieri din partea furnizorului, clientul are dreptul de a stabili o perioadă de grație. În cazul în care
vânzătorul nu își îndeplinește obligațiile în perioada de grație, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract.
6.6. Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a acorda o perioadă de grație dacă
- a) furnizorul a refuzat să execute contractul; sau
- b) contractul a fost reziliat prin acordul părților sau serviciul este recognoscibil
prin acord între furnizor și prestator și nu la un alt moment
ar fi trebuit să fie prestat la un alt moment.
6.7. În cazul în care prestatorul de servicii nu își îndeplinește o obligație în temeiul contractului deoarece
produsul specificat în contract nu este la dispoziția sa, acesta este obligat să
să informeze imediat Utilizatorul și să plătească suma plătită de Utilizator
suma plătită de către Client, iar Furnizorul se va asigura că
Utilizatorului să facă uz de orice alte drepturi prevăzute de lege în cazul unei prestații defectuoase.
drepturi prevăzute de lege.
6.8.
nu preia livrarea produsului (produselor) comandat(e) (indiferent de metoda de plată)
(indiferent de modalitatea de plată), clientul este în culpă contractuală, mai exact în conformitate cu Codul civil. 6.156 (1) din Codul civil
- 6.156 din contract.
Aceasta înseamnă că prestatorul de servicii, în conformitate cu normele de agenție fără comision -
în cazul în care consumatorul nu își indică intenția de a se retrage (și nu face o declarație,
dacă dorește sau nu să primească produsul (produsele) comandat(e)) - produsul (produsele)
costurile normale de depozitare și livrare (retur)
(i) costurile de depozitare a produsului (produselor) și de returnare a bunurilor.
Prestatorul de servicii atrage atenția utilizatorilor asupra faptului că pretențiile legale care apar în acest mod
la asistența unui administrator de creanțe și/sau a unui avocat,
alte costuri (juridice) care decurg din încălcarea contractului (inclusiv plata
taxelor aferente procedurii de somație de plată) care decurg din consecințele juridice ale contractului.
- DREPTUL DE RETRAGERE
7.1.
Directiva 2011/83/CE a Parlamentului European și a Consiliului și Directiva 45/2014/2014/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 18 decembrie 2014 privind normele detaliate pentru contractele încheiate între întreprinderi și consumatori.
(26.II.26.) a Guvernului Republicii Ungaria.
dreptul de a se retrage din contract fără motiv.
Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere sau de reziliere
- a) în cazul unui contract de vânzare de bunuri
- aa) a produsului,
(ab) în cazul vânzării mai multor produse, atunci când serviciul fiecărui produs este diferit
ultimul produs furnizat, în cazul în care diferite produse sunt furnizate în momente diferite,
(ac) în cazul mai multor loturi sau articole de bunuri, la ultimul lot livrat
(a) în cazul în care produsul este alcătuit din mai multe produse sau articole
(ad) în cazul în care produsul urmează să fie livrat în mod regulat într-o perioadă determinată, la
primul serviciu,
de către consumator sau de către o terță parte, alta decât transportatorul, și indicat de consumator
transportatorul sau o terță parte, alta decât transportatorul.
În cazul în care furnizorul nu respectă aceste informații, termenul de retragere de 14 zile
se prelungește cu douăsprezece luni. În cazul în care furnizorul de servicii nu a primit bunurile
sau după expirarea termenului de 14 zile de la data primirii bunurilor sau a încheierii contractului, dar nu mai târziu de 12
în termen de 12 luni de la data furnizării bunurilor, termenul de retragere se prelungește cu aceeași perioadă.
14 zile de la data comunicării informațiilor.
7.2. Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere prin indicarea clară a motivelor retragerii sale.
(26.II.2014) din Hotărârea Guvernului nr. 45/2014 (26.II.2014), sau prin intermediul unei declarații clare de retragere
sau prin intermediul unui model de declarație.
7.3. Perioada de exercitare a dreptului de retragere este de 14 zile de la data
ziua în care consumatorul sau o persoană, alta decât transportatorul, desemnată de consumator, și-a exercitat dreptul de retragere sau și-a exercitat dreptul de retragere în conformitate cu
terță parte, alta decât transportatorul.
7.4.
livrarea bunurilor.
7.5. Costul returnării produsului este suportat de către Consumator, iar întreprinderea
nu s-a angajat să suporte acest cost.
7.6.
niciun alt cost în afară de costul returnării produsului.
7.7. Consumatorul nu are dreptul de retragere în cazul produselor care nu sunt prefabricate
care au fost fabricate la instrucțiunile sau la cererea expresă a Consumatorului
sau în cazul unui produs care este în mod clar personal pentru consumator
este special adaptat consumatorului.
7.8. De asemenea, consumatorul nu își poate exercita dreptul de retragere
- în cazul unui contract de prestare a unui serviciu, întregul serviciu
întregul serviciu, în cazul în care întreprinderea a retras în mod expres și în prealabil
(b) în cazul în care consumatorul și-a dat consimțământul prealabil expres pentru executarea serviciului
(b) în cazul în care consumatorul a notificat furnizorul de servicii
- în ceea ce privește un produs sau un serviciu al cărui preț sau taxă este
prețul produsului sau al serviciului care nu poate fi influențat de societatea de piață monetară, perioada de exercitare a dreptului de retragere
perioada în care dreptul de retragere poate fi exercitat;
- în ceea ce privește un produs perisabil sau un produs a cărui calitate este de scurtă durată;
- în ceea ce privește un produs într-un ambalaj sigilat care este periculos pentru sănătate sau
(d. în cazul în care produsul este sigilat și nu poate fi returnat după deschidere, după livrare, din motive de sănătate sau igienă;
- în ceea ce privește un produs care, prin natura sa, este
este amestecat inseparabil cu alte produse după transfer;
- în ceea ce privește o băutură alcoolică a cărei valoare reală este
care este supusă unor fluctuații ale pieței care nu pot fi controlate de întreprindere și al cărei preț este
convenit între părți la momentul încheierii contractului de vânzare, dar contractul
contractul este executat numai după a treizecea zi de la data încheierii contractului;
- în cazul unui contract de prestare de servicii în care întreprinderea este consumatorul
consumatorul, la cererea expresă a consumatorului, pentru reparații sau întreținere urgente
sau a lucrărilor de reparație;
- înregistrări sonore sau video sigilate și programe informatice
a unei copii a suporturilor înregistrate, dacă, după livrare, Consumatorul a
deschis ambalajul;
- în ceea ce privește ziarele, publicațiile periodice și periodicele, contractele de abonament
abonamente, cu excepția abonamentelor la abonament;
- pentru contractele încheiate la licitație publică;
- contracte pentru furnizarea de cazare, cu excepția serviciilor de cazare, transport
închiriere de mașini, catering sau activități de agrement
un contract pentru furnizarea de servicii legate de activități de agrement, în cazul în care contractul
un termen sau o perioadă de executare prevăzută în contract;
- în ceea ce privește conținutul digital furnizat pe un suport netangibil, atunci când
- pentru furnizarea de date sub forma unui suport tangibil, în cazul în care întreprinderea a început executarea contractului cu acordul prealabil expres al Consumatorului,
iar consumatorul, în momentul în care și-a dat consimțământul, a declarat că este conștient de faptul
că își pierde dreptul de retragere odată ce executarea a început.
7.9 Prestatorul de servicii trebuie, fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de momentul în care ia cunoștință de retragere
paisprezece zile de la luarea la cunoștință de către consumator a retragerii, consumatorul rambursează suma
plătită de consumator drept compensație pentru serviciu, inclusiv costurile
costurile suportate în executarea serviciului. Cu toate acestea, furnizorul are dreptul la un drept de retenție.
7.10. Metoda de plată utilizată în tranzacția inițială pentru rambursare
metoda de plată inițială utilizată în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Consumatorul utilizează o metodă de plată diferită
consimte în mod expres la utilizarea unei metode diferite de rambursare; această metodă de rambursare
niciun cost suplimentar nu este suportat de Consumator ca urmare a utilizării acestei metode de rambursare.
7.11. Consumatorul returnează bunurile fără întârzieri nejustificate, dar
să notifice Furnizorului retragerea sa din contract
în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data la care Furnizorul a
adresa Furnizorului.
7.12. În cazul retragerii în scris de către consumator, este suficient ca acesta să
în termen de 14 zile.
7.13. Consumatorul respectă termenul dacă, înainte de expirarea perioadei de 14 zile
returnează sau predă produsul (produsele). Se consideră că returnarea a fost efectuată în termenul limită
Se consideră că returnarea a fost făcută la timp dacă consumatorul returnează produsul înainte de expirarea termenului.
7.14. Consumatorul suportă numai costurile directe de returnare a produsului.
7.15. Prestatorul de servicii nu este obligat să ramburseze consumatorului
costurile celui mai ieftin mijloc de transport obișnuit oferit de prestatorul de servicii.
Prestatorul nu este obligat să plătească costurile suplimentare care rezultă din alegerea unui alt mod de transport decât cel mai obișnuit mod de transport oferit de prestator.
7.16. Rambursarea poate fi reținută de către prestatorul de servicii până la primirea
bunul (bunurile) sau Consumatorul a furnizat dovada că a
le-a returnat: se va lua în considerare prima dintre cele două date.
7.17. În cazul în care Consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta poate notifica dorința sa în acest sens
în scris, la una dintre datele de contact ale Prestatorului de servicii (fie pe formularul anexat
prin intermediul formularului anexat), prin telefon sau în persoană. Notificarea scrisă prin poștă
se va lua în considerare data expedierii, notificarea prin telefon
prin telefon. Produsul comandat va fi trimis prin poștă,
sau prin serviciu de curierat către prestatorul de servicii.
7.18. Consumatorul va fi obligat să plătească costurile produsului numai în conformitate cu natura, caracteristicile și funcționarea produsului.
și funcționarea și utilizarea produsului dincolo de utilizarea necesară pentru a determina
Consumatorul este obligat să plătească numai deprecierea produsului dincolo de utilizarea produsului.
7.19.
Regulamentul 45/2014 (26.II.26.) al Guvernului este disponibil aici.
7.20. Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului este disponibilă aici
7.21. De asemenea, Consumatorul poate adresa orice alte reclamații Furnizorului de Servicii în conformitate cu prevederile prezentelor CGC.
datele de contact cuprinse în prezentul contract al furnizorului de servicii.
7.22. Dreptul de retragere se aplică numai consumatorilor care sunt consumatori în sensul Codului civil.
Dreptul de retragere se aplică numai utilizatorilor care sunt
7.23. Dreptul de retragere nu se aplică societății, adică unei persoane care
acționează în cadrul profesiei sale, al unei activități independente sau al unei activități comerciale.
7.24. Procedura de exercitare a dreptului de retragere:
7.24.1. Dacă consumatorul dorește să exercite dreptul de retragere, acesta trebuie să notifice intenția sa de retragere.
7.24.1. În cazul în care consumatorul dorește să se retragă, acesta trebuie să notifice Furnizorului de servicii intenția sa de retragere la datele de contact ale Furnizorului de servicii.
7.24.2. Consumatorul trebuie să își exercite dreptul de retragere în termenul dacă produsul
14 zile de la primirea produsului. În scris la
În cazul retragerii în scris, este suficient să se trimită doar notificarea de retragere în termen de 14 zile.
În cazul notificării prin poștă, data expedierii prin poștă, e-mail sau fax
data expedierii e-mailului sau faxului, sau data notificării prin e-mail sau fax.
momentul trimiterii.
7.24.3. În caz de retragere, Consumatorul va returna produsul comandat Prestatorului de servicii la
la adresa Consumatorului fără întârziere, dar nu mai târziu de data comunicării retragerii
14 zile de la data comunicării retragerii. Termenul se consideră respectat în cazul în care 14
zile înainte de expirarea termenului de 14 zile (adică produsul nu trebuie să ajungă în termen de 14 zile).
Clientul suportă costurile bunurilor pierdute ca urmare a exercitării dreptului de retragere.
costurile suportate în legătură cu returnarea bunurilor.
7.24.4. Cu toate acestea, furnizorul nu este obligat să ramburseze clientului
costurile suportate de Furnizor pentru cel mai ieftin transport standard oferit de Furnizor.
mod de transport altul decât cel mai obișnuit mod de transport utilizat de Furnizor. Consumatorul poate rezilia contractul
contractului și data primirii bunurilor, consumatorul își poate exercita dreptul de
drept de retragere.
7.24.5. În cazul vânzării mai multor produse, dacă livrarea fiecărui produs este diferită
ultimul produs livrat sau ultimul din mai multe loturi sau
ultimul lot sau ultima bucată de produs livrat este ultimul lot sau ultima bucată de produs livrat.
clientul poate exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la data primirii ultimului produs livrat sau a ultimului produs sau a ultimului dintre produse.
8.
Executarea defectuoasă
Executarea este defectuoasă în cazul în care serviciul nu este satisfăcător la momentul executării.
calitatea serviciului la momentul executării
cerințele stabilite prin lege sau regulament. Debitorul nu se află în situație de executare defectuoasă dacă reclamantul
avea cunoștință de defect la momentul încheierii contractului sau
ar fi trebuit să cunoască la momentul încheierii contractului.
Într-un contract încheiat între un consumator și o întreprindere, orice clauză care
dispozițiile prezentului capitol referitoare la garanția de adecvare la un anumit scop și la
consumatorului în detrimentul consumatorului.
Utilizator care este o întreprindere: o persoană care, în cadrul activității sale comerciale, profesionale sau
profesie sau activitate comercială.
- Garanția accesoriilor
8.1.
În cazul unei prestații defectuoase din partea prestatorului de servicii, utilizatorul poate
solicita despăgubiri pentru defectele de executare a serviciului de către prestatorul de servicii în conformitate cu normele Codului civil.
8.2. Ce drepturi are Utilizatorul în cadrul cererii sale de garanție?
Utilizatorul poate, la alegerea sa, să formuleze următoarele pretenții:
să solicite repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care una dintre acestea nu este furnizată de către Utilizator
(a) să efectueze o reparație sau o înlocuire a bunurilor defecte, sau
costuri suplimentare disproporționate în comparație cu îndeplinirea unei alte cereri. În cazul în care repararea sau înlocuirea
sau nu ar fi putut solicita repararea sau înlocuirea, acesta poate pretinde contravaloarea
o reducere proporțională a prețului sau, în ultimă instanță, să se retragă din contract. Preluat de la
la altul, însă costul schimbării va fi suportat de
Utilizatorul suportă costul unei astfel de schimbări de subrogare, cu excepția cazului în care aceasta a fost justificată sau întreprinderea a oferit un motiv pentru aceasta.
De asemenea, consumatorul are dreptul, proporțional cu gravitatea lipsei de conformitate, la
reducerea proporțională a contraprestației sau la rezilierea contractului de vânzare
să rezilieze contractul în cazul în care
- a) comerciantul nu a efectuat repararea sau înlocuirea sau a efectuat-o, dar
sau nu a efectuat repararea sau înlocuirea, sau a efectuat repararea sau înlocuirea, dar nu a demontat și reinstalat în întregime sau parțial bunurile,
sau a refuzat să facă bunurile conforme cu contractul;
(b) a existat o neexecutare repetată, în ciuda încercărilor întreprinderii de a
încercat să aducă bunurile în conformitate cu contractul;
(c) neexecutarea este de o asemenea gravitate încât justifică reducerea imediată a prețului sau rezilierea contractului de vânzare
sau rezilierea imediată a contractului de vânzare; sau
(d) întreprinderea nu s-a angajat să facă bunurile conforme cu contractul, sau circumstanțele
este clar că profesionistul nu a îndeplinit contractul într-un termen rezonabil sau a cauzat un prejudiciu consumatorului
sau fără un prejudiciu semnificativ pentru consumator.
În cazul în care consumatorul dorește să rezilieze contractul de vânzare pe motivul lipsei de conformitate
contract pe motiv de neconformitate, sarcina de a dovedi că neconformitatea este nesemnificativă revine comerciantului.
Consumatorul are dreptul de a solicita partea rămasă din prețul de cumpărare, proporțional cu gravitatea lipsei de conformitate
în totalitate sau parțial, în conformitate cu contractul, până când comerciantul a
comerciantul și-a îndeplinit obligațiile privind conformitatea executării contractului și a
obligațiile întreprinderii.
Termenul rezonabil acordat pentru repararea sau înlocuirea bunurilor
se calculează din momentul în care consumatorul a notificat comerciantului lipsa de conformitate.
Pentru a obține repararea sau înlocuirea bunurilor, consumatorul trebuie să solicite întreprinderii
comerciantului.
Întreprinderea trebuie să asigure returnarea bunurilor înlocuite pe cheltuiala sa. În cazul în care
repararea sau înlocuirea necesită îndepărtarea bunurilor care au
natura și destinația bunurilor, înainte ca defectul să devină evident, obligația
obligația de a repara sau de a înlocui bunurile include
include îndepărtarea bunurilor neconforme și înlocuirea sau repararea bunurilor
sau costurile de îndepărtare sau de instalare, sau costurile de
sau costurile de reparare sau înlocuire.
Livrarea contraprestației este proporțională dacă este egală cu
la care consumatorul are dreptul în cazul executării contractului și la
valoarea bunurilor primite efectiv de consumator.
Dreptul consumatorului de a se retrage din contractul de vânzare
a dreptului consumatorului de a denunța contractul este
rezilierea contractului.
În cazul în care lipsa de conformitate a bunurilor furnizate în temeiul contractului de vânzare este numai
și în legătură cu care dreptul de reziliere a contractului
drept de reziliere a contractului de vânzare, consumatorul poate rezilia contractul de vânzare
contract poate rezilia contractul de vânzare numai cu privire la bunurile defecte, dar nu și cu privire la
orice alte bunuri achiziționate împreună cu acestea, dacă consumatorul
nu se poate aștepta în mod rezonabil să păstreze numai bunurile care sunt în conformitate cu contractul.
În cazul în care consumatorul a reziliat contractul de vânzare în integralitatea sa sau
bunurilor furnizate în temeiul contractului, el trebuie
(a) consumatorul trebuie să returneze comerciantului, pe cheltuiala comerciantului, bunurile care
bunurile în cauză; și
(b) comerciantul trebuie să ramburseze imediat consumatorului pentru bunurile în cauză
prețul plătit pentru bunurile în cauză de îndată ce bunurile sau returnarea bunurilor
bunurile sau dovada returnării bunurilor.
8.3. Care este termenul în care consumatorul poate solicita o garanție?
Utilizatorul (dacă este un consumator) trebuie, după descoperirea defectului
imediat după descoperirea defectului, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea defectului
în termen de două luni de la descoperirea defectului. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că, de la data executării contractului
doi ani (1 an în cazul bunurilor comerciale sau second-hand) de la data
(Cu o dată de expirare
pentru produsele cu o dată de expirare, perioada de garanție este
poate fi revendicată până la data expirării).
Dacă, în cazul bunurilor care conțin elemente digitale, contractul de vânzare include
conținutul digital sau serviciul digital pentru o anumită perioadă de timp.
pentru o anumită perioadă de timp, întreprinderea este răspunzătoare pentru conținutul digital al bunurilor
conținutul digital sau serviciul digital, cu condiția ca defectul
(a) în cazul unei livrări continue de bunuri pentru o perioadă care nu depășește doi ani, bunurile
în termen de doi ani de la livrarea bunurilor; sau
(b) în cazul unei livrări continue care depășește doi ani, în termen de doi ani de la sfârșitul livrării continue
pentru o perioadă de livrare continuă
sau devine evident pe parcursul întregii perioade de livrare.
8.4. Împotriva cui puteți formula o cerere de despăgubire?
Utilizatorul poate înainta o cerere de garanție împotriva prestatorului de servicii.
8.5.
(dacă utilizatorul este un consumator)?
În termen de 1 an de la data prestării, dreptul de a exercita o cerere de garanție este supus următoarelor condiții
defectul, cu condiția ca Utilizatorul să dovedească faptul că produsul a fost utilizat,
sau serviciul a fost furnizat de societatea care operează magazinul online. De la data executării
1 an de la data livrării, Utilizatorul este totuși obligat să dovedească că
defectul descoperit de Utilizator era deja prezent la momentul executării.
Garanția produsului
8.6.
În cazul unui defect al unui bun mobil (produs), Consumatorul poate, la alegerea sa, să solicite o garanție de
sau o cerere de garanție a produsului.
8.7. Ce drepturi are Consumatorul în cadrul unei cereri de garanție a produsului?
Ca o cerere de garanție a produsului, Consumatorul poate solicita doar repararea produsului defect sau
înlocuirea produsului defect.
8.8.
Produsul este defect dacă nu respectă normele în vigoare în momentul punerii sale în circulație.
cerințele de calitate care nu au fost îndeplinite de produs la momentul
descrierea dată de producător.
8.9.
Consumatorul poate face o cerere de garanție a produsului din momentul în care produsul este introdus pe piață de către producătorul
de către producătorul produsului. Odată ce această perioadă a expirat, consumatorul pierde acest drept.
8.10. Împotriva cui și în ce alte condiții poate un consumator să formuleze o cerere de garanție a produsului?
față de cine sau față de cine are o cerere de garanție?
Puteți formula o cerere de garanție a produsului numai împotriva producătorului de bunuri mobile
distribuitor al bunurilor. Defectul produsului poate face obiectul unei cereri privind garanția produsului
Sarcina probei pentru o cerere de garanție a produsului revine Consumatorului.
8.11. În ce cazuri producătorul (distribuitorul) este scutit de garanția produsului?
de la obligația sa de răspundere pentru produs?
Producătorul (distribuitorul) este scutit de obligația sa de garanție a produsului numai
în cazul în care poate dovedi că:
- produsul nu a fost fabricat sau pus în circulație în cadrul activității sale,
sau
- defectul exista conform stadiului științei și tehnologiei la momentul introducerii produsului pe piață
nu era detectabil la momentul fabricării sau
- defectul produsului este cauzat de aplicarea unei legi sau a unui standard obligatoriu stabilit de o autoritate publică.
Producătorul (distribuitorul) trebuie să dovedească un singur motiv de scutire.
Vă rugăm să rețineți că, pentru același defect, o garanție și
garanție a produsului pentru același defect.
Cu toate acestea, în cazul în care o cerere de garanție a produsului este acceptată
cerere de despăgubire pentru produsul înlocuit sau pentru piesa reparată, producătorul
producătorului.
8.12. În cazul unui contract între un consumator și o întreprindere, până la proba contrarie
se prezumă că, în termen de 1 an de la executare, defectul descoperit de consumator
exista deja la momentul executării, cu excepția cazului în care această prezumție este justificată de natura lucrului
sau de natura defectului. Pe această bază, furnizorul nu este obligat să
garanție sau garanție dacă poate dovedi că prejudiciul a fost cauzat de riscul de deteriorare
sau manipularea neglijentă, utilizarea excesivă sau deteriorarea bunurilor după transferul riscului, sau
altele decât cele specificate, sau alte cauze care nu au legătură cu produsele
utilizarea necorespunzătoare a produselor.
- ÎN CAZUL UNEI CERERI DE GARANȚIE
PROCEDURĂ
(PENTRU UTILIZATORII CARE SUNT CONSUMATORI)
9.1. În contractul dintre consumator și întreprindere, părțile convin asupra
dispozițiile regulamentului în detrimentul consumatorului.
9.2,
sau chiar doar o chitanță).
9.3.
(Codul civil, § 6:166).
9.4.
4.4.
9.5.
către consumator.
9.6. În cazul în care furnizorul de servicii nu răspunde la cererea de garanție sau de garanție a consumatorului
revendicare a consumatorului în momentul notificării sale, acesta își precizează poziția cu privire la
motivele respingerii cererii și dreptul de a se adresa unui organism de conciliere
posibilitatea de conciliere - trebuie să notifice consumatorul în termen de cinci zile lucrătoare într-un mod verificabil pentru
consumatorului.
9.7. Prestatorul de servicii trebuie să păstreze procesul-verbal timp de trei ani de la data
și să îl prezinte la cererea autorității de supraveghere.
9.8 Prestatorul de servicii trebuie să depună toate eforturile pentru a se asigura că repararea sau înlocuirea
în termen de maximum cincisprezece zile. În cazul în care repararea sau înlocuirea durează
sau reparația sau înlocuirea depășește cincisprezece zile, furnizorul de servicii trebuie să informeze consumatorul cu privire la
consumatorul de durata preconizată a reparației sau înlocuirii. Informațiile sunt furnizate în prealabil consumatorului
consimțământ, prin mijloace electronice sau prin dovada primirii de către consumator
prin orice alt mijloc adecvat.
- DISPOZIȚII MIXTE
10.1. Furnizorul are dreptul de a utiliza un intermediar pentru a-și îndeplini obligațiile
furnizorul de servicii să angajeze un intermediar. Prestatorul de servicii este pe deplin răspunzător pentru orice comportament ilicit al prestatorului de servicii, ca și cum prestatorul de servicii ar fi fost
ca și cum ar fi comis el însuși fapta ilicită.
10.2.
invalid, ilegal sau inaplicabil, validitatea, legalitatea și aplicabilitatea părților rămase sunt
validitatea, legalitatea și aplicabilitatea părților rămase.
10.3.
neexercitarea unui drept nu va fi considerată o renunțare la dreptul respectiv.
Orice renunțare la un drept va face obiectul unei declarații scrise exprese
declarație expresă în acest sens. Faptul că prestatorul de servicii nu insistă cu o ocazie
cu strictețe la un termen sau o condiție materială din CGC nu constituie o renunțare la aceasta,
că acesta renunță la dreptul său de a insista asupra acelui termen sau condiției în viitor
respectarea strictă a unui termen sau a unei clauze.
10.4 Furnizorul de servicii și Utilizatorul vor încerca să își soluționeze litigiile pe cale amiabilă.
10.5 Părțile recunosc că magazinul online al Prestatorului de servicii este situat în Ungaria,
iar întreținerea acestuia este efectuată aici. Deoarece site-ul poate fi vizitat din alte țări, se convine că serviciul este furnizat de Prestator.
utilizatorii recunosc în mod expres că utilizatorul și Furnizorul de servicii
legea aplicabilă în relația dintre utilizator și Furnizorul de servicii este legea maghiară. În cazul în care utilizatorul este un Consumator,
atunci, în conformitate cu articolul 26 alineatul (1) din Codul civil maghiar, Consumatorul va fi răspunzător față de Furnizorul de servicii pentru
instanța de la domiciliul pârâtului (Consumatorului) este competentă să soluționeze litigiul care rezultă din prezentul contract.
de reședință de la domiciliul consumatorului.
10.6. Accesul la produsele din magazinul online
nu se aplică termeni și condiții generale de acces la magazinul online diferite de cele de
naționalitatea, reședința sau locul de stabilire al utilizatorului.
10.7.
Condiții diferite pentru operațiunea de plată pe baza naționalității Utilizatorului,
reședinței sau a locului de stabilire, a locului contului de plată, a
locul de stabilire al prestatorului de servicii de plată sau al substitutului de plată în numerar
locul de emitere a instrumentului de plată în cadrul Uniunii.
10.8. Furnizorul respectă naționalitatea, reședința clientului în cadrul pieței interne
locul de reședință sau de stabilire al beneficiarului plății.
restricționarea conținutului și alte forme de discriminare,
și Regulamentele (CE) nr. 2006/2004 și (UE) nr. 2017/2394 și Directiva 2009/22/CE
de modificare a Directivei (UE) 2018/302/CE a PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI
REGULAMENTUL (UE) NR.
- PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR
(PENTRU UTILIZATORII CARE SUNT CONSUMATORI)
11.1 Magazinul nostru urmărește să se asigure că toate comenzile sunt livrate în bună calitate și în conformitate cu
satisfacția deplină a clientului. În cazul în care
În cazul în care utilizatorul are o plângere cu privire la contract sau la
sau executarea contractului sau a serviciului, el poate face o plângere prin telefon, e-mail sau scrisoare la adresa de mai sus.
prin e-mail sau scrisoare.
11.2. Prestatorul de servicii va investiga imediat reclamația verbală și, dacă este necesar
va remedia plângerea după cum este necesar. Dacă clientul nu este de acord cu soluționarea reclamației sau dacă reclamația este imediat
furnizorul de servicii va informa clientul cu privire la reclamație și la
plângerea și poziția sa cu privire la plângere și o copie a acesteia se
va furniza clientului o copie a plângerii.
11.3. Prestatorul de servicii răspunde la reclamația scrisă în scris în termen de 30 de zile.
în scris într-o manieră verificabilă și dispune comunicarea acesteia. Plângerea se
precizează motivele pentru care a respins plângerea. Înregistrarea plângerii și a răspunsului este
copie a plângerii și a răspunsului este păstrată de furnizorul de servicii timp de 3 ani și este pusă la dispoziția autorităților de supraveghere
la cerere.
11.4.
sau organism de conciliere, după cum urmează (declarație generală
Prestatorul de servicii nu a făcut o declarație generală):
11.5. Consumatorul poate depune o reclamație la autoritatea pentru protecția consumatorilor:
Consumatorul poate depune o reclamație la autoritatea pentru protecția consumatorilor în conformitate cu articolul 45/A alineatele (1)-(3) din Legea privind protecția consumatorilor și cu Autoritatea pentru protecția consumatorilor
(XII. 2.) din Decretul Guvernului 387/2016 privind desemnarea unei autorități pentru protecția consumatorilor
Oficiul guvernamental acționează în calitate de autoritate generală pentru protecția consumatorilor: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok
11.6. În cazul unei reclamații, consumatorul are dreptul de a se adresa unui organism de conciliere,
11.11. Sarcina organismului de conciliere este de a încerca să soluționeze
părților să ajungă la un acord în vederea soluționării litigiului de consum și
în cazul în care nu se reușește acest lucru, acesta decide asupra cazului pe baza drepturilor simple ale consumatorilor,
rapid, eficient și necostisitor. A
organism de conciliere, la cererea consumatorului sau a furnizorului, consiliază consumatorul cu privire la
drepturile și obligațiile consumatorului.
În cadrul procedurii de conciliere, în absența unui acord, consiliul decide asupra fondului cauzei
(a) emite o decizie de impunere a unei obligații dacă
(aa) cererea este întemeiată și întreprinderea, la cererea organismului de conciliere sau a
organismului de conciliere sau a camerei de conciliere sau în comunicările sale comerciale - astfel cum sunt menționate la § 36/C
în declarația sa generală de prezentare în temeiul articolului 36, la începutul procedurii sau cel târziu la
decizia organului de conciliere sau cel târziu până la momentul luării deciziei
a recunoscut că are obligații în temeiul acesteia; sau
- ab) întreprinderea nu a făcut o declarație de prezentare, dar cererea este justificată și
pretenția consumatorului față de care dorește să fie obligat, fie în cerere, fie în angajament
la momentul deciziei de impunere a obligației, nu depășește 200 000 HUF,
sau
(b) face o ofertă, în cazul în care cererea este justificată, dar întreprinderea a
declarat la începutul procedurii că decizia consiliului nu constituie o întreprindere,
sau dacă nu a declarat deloc că recunoaște decizia consiliului.
11.8. Condiții-limită referitoare la un contract de vânzare sau de servicii online
litigiile transfrontaliere de consum care decurg dintr-un contract transfrontalier de consum referitor la un contract online
normele de competență ale instanțelor din județul (capitala)
poate acționa în calitate de organism de conciliere.
11.9.
platforma online de soluționare a litigiilor. Utilizarea platformei necesită o simplă înregistrare pe
sistemul Comisiei Europene făcând clic aici. După aceasta, și după autentificare.
pentru a depune o plângere prin intermediul site-ului online, a cărui adresă este
http://ec.europa.eu/odr
11.10. Obligația de a coopera în cadrul procedurii de conciliere
de a coopera cu consumatorul, în cadrul căreia este obligat să coopereze cu
termenul menționat în Fgyvtv. A
privind soluționarea online a litigiilor de consum și aplicarea Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a
Directiva 2009/22/CE și Directiva 2009/22/CE.
a Parlamentului European și a Consiliului din 24 mai 2011 privind căile de atac ale consumatorilor
participarea la audiere a unei persoane autorizate să negocieze o tranzacție
persoana autorizată să negocieze tranzacția de soluționare. În cadrul audierii online, întreprinderea are dreptul la
reprezentantul autorizat să încheie un acord de decontare trebuie să participe online. În cazul în care consumatorul are
audiere personală, reprezentantul întreprinderii autorizat să negocieze un acord de decontare trebuie
trebuie să participe la audiere cel puțin online.
11.11. În cazul în care consumatorul nu sesizează un organism de conciliere sau în cazul în care procedura
nu a condus la un rezultat, Consumatorul, în vederea soluționării litigiului
Consumatorul are dreptul de a acționa în instanță. Acțiunea se introduce prin intermediul unei declarații de creanță,
care trebuie să conțină următoarele informații:
- instanța competentă;
- numele, domiciliul și calitatea părților și a reprezentanților acestora;
- dreptul a cărui executare se solicită, faptele pe care se întemeiază și
și dovezile în sprijinul acestora;
- elementele din care rezultă jurisdicția și competența instanței
jurisdicția și competența instanței;
- o cerere de pronunțare a unei hotărâri definitive de către instanță.
Cererea trebuie să fie însoțită de documentul sau de o copie a documentului care
al cărui conținut este invocat în sprijinul cererii.
- DREPTUL DE AUTOR
12.1,
este interzisă utilizarea conținutului site-ului https://quadrofixing.ro sau a oricăruia dintre acesta
descărcarea (reproducerea), retransmiterea către public, distribuirea sau punerea la dispoziția publicului în orice alt mod
utilizare în orice alt mod, stocarea electronică, prelucrarea și vânzarea
fără acordul scris al furnizorului de servicii, cu excepția documentelor juridice, după cum
Utilizatorul a citit și a înțeles TCG și Politica de confidențialitate fără nicio condiție și
fără nicio condiție sau restricție și le poate stoca în orice formă.
12.2.
și baza sa de date, chiar și cu acordul scris, numai prin accesarea site-ului web
link către site-ul respectiv.
12.3.
numele de domenii, numele de domenii secundare formate din acestea și
spațiu publicitar pe internet.
12.4.
adaptarea sau decompilarea unei părți din conținutul site-ului sau a unor părți ale acestuia; utilizarea frauduloasă a identificatorilor de utilizator și a parolelor
utilizarea oricărei aplicații care ar putea fi utilizată pentru a modifica sau altera
site-ul https://quadrofixing.ro sau orice parte a acestuia poate fi modificată sau
indexat.
12.5. Numele https://quadrofixing.ro este protejat prin drepturi de autor și nu poate fi utilizat în alte scopuri decât
Utilizarea numelui este protejată prin drepturi de autor, cu excepția referințelor, numai cu acordul scris al Furnizorului de servicii.
12.6.
Utilizatorul recunoaște că Furnizorul de servicii are dreptul la o penalizare în cazul utilizării neautorizate. Valoarea penalității este de 60.000 HUF brut pe imagine,
20.000 HUF brut per cuvânt. În cazul încălcării drepturilor de autor, prestatorul de servicii va plăti
o certificare notarială a faptelor, a cărei valoare va fi, de asemenea,
utilizator.
- PROTECȚIA DATELOR
Pata, Slovacia, 13 aprilie 2024.
Model de notificare de retragere
(a se completa și a se returna numai în caz de retragere din contract)
Destinatar (nume, adresă poștală, adresă de e-mail, număr de fax, număr de telefon): Quadrofixing s.r.o.
, 919 28 Bucany, Slovacia, Bucany 804. , info@quadrofixing.ro, +36 70 791 5760
Subsemnatul declar că mă retrag de la vânzarea următoarelor bunuri:
Data comenzii / data primirii:
Numele consumatorului (consumatorilor):
Adresa consumatorului (consumatorilor):
Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai în caz de notificare scrisă):
Data: